Już 27 października w murach XVII-wiecznej budowli Opactwa Cystersów rozpocznie się Wielki Finał Akademii Mistrzów Sprzedaży - programu organizowanego przez firmę Baltic Wood™ dla Autoryzowanych Dystrybutorów marki. W szkoleniu wezmą udział najlepsi z najlepszych.
- III Odsłona Akademii jest skierowana do osób, które uzyskały najlepsze wyniki w testach kończących wcześniejsze etapy szkolenia oraz wygenerowały największą sprzedaż produktów marki. W Wielkim Finale wezmą więc udział prawdziwi Mistrzowie Sprzedaży – podkreśla Dominika Chwastek z działu marketingu firmy. – Jednocześnie udział w ostatnim ze szkoleń jest ukoronowaniem całego cyklu oraz nagrodą za konsekwencję, wyniki i wytrwałość.
Przez dwa dni w okazałym Hotelu Podklasztorze uczestnicy pod okiem ekspertów, będą poszerzać wiadomości z dziedziny podłóg drewnianych i nie tylko. Mistrzowie Sprzedaży zostaną zaproszeni m.in. na prowadzony przez znakomitego trenera Tomasza Krawczyka instruktaż sprzedażowy, prezentujący najbardziej zaawansowane techniki sprzedaży, negocjacji, rozmowy z trudnym klientem.
Goście wysłuchają także wykładu prowadzonego przez Aleksandra Kalinowskiego, Rzeczoznawcę Związku Rzeczoznawców z zakresu parkieciarstwa i posadzek drewnianych, który przedstawi m.in. najważniejsze zagadnienia z zakresu norm konsumenckich. Profesjonalni partnerzy marki Baltic Wood™ zaprezentują natomiast najskuteczniejsze metody pielęgnacji, ochrony i montażu trójwarstwowej podłogi drewnianej.
Po części teoretycznej uczestnicy zostaną zaproszeni na ekscytujący wieczór pełen niespodzianek.
Przypomnijmy. W pierwszej, majowej odsłonie zatytułowanej „Baltic Wood™ = Podłogi Doskonałe™” uczestnicy, oprócz pozyskania wiedzy teoretycznej, odwiedzili także samo serce Baltic Wood™ - fabrykę w Jaśle, przekonując się – krok po roku – jak powstają produkty i jak wygląda cały proces: od pozyskania surowca, przez cięcie, wykończenie i sortowanie, aż do pakowania ostatecznego wyrobu.
Natomiast podczas przebiegających pod hasłem „Ekspert w sprzedaży podłóg Baltic Wood™” czerwcowych warsztatów, biorący udział w szkoleniu musieli wykazać się znajomością argumentów sprzedażowych i umiejętnością rozmowy z klientem także w praktyce. Uczestnicy podkreślali dużą wagę tego typu zajęć, gdyż ich kompetencje oceniane były przez profesjonalnego trenera, który natychmiast korygował błędy i udzielał cennych wskazówek.
Patronami medialnymi wydarzenia są magazyny: „Parkieciarz”, „Podłoga”, „Drewno w Budownictwie i Wyposażeniu Wnętrz” oraz portale internetowe: „Myfloor.pl”, „Budownictwopolskie.pl” i "E-floors.pl".