Wiosną tego roku rusza Akademia Verle&Siemens – cykl szkoleń skierowany do projektantów kuchni. Program szkoleń będzie pomagał w rozpoznaniu i spełnieniu oczekiwań wymagających klientów.
Marka Verle Küchen obecna jest na rynku od połowy ubiegłego roku. W ramach programu rozwoju swojej sieci sprzedaży wspiera partnerów w działaniach marketingowych
i handlowych. Uruchamiana wiosną tego roku Akademia Verle&Siemens to cykl szkoleń dla projektantów pracujących w salonach Verle. W trakcie ich trwania uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę o profesjonalnym sposobach obsługi klientów i poznać głębiej tajniki sprzedaży. Cały program nakierowany jest w szczególności na rozpoznanie i spełnienie oczekiwań coraz bardziej świadomych i wymagających klientów.
Współpracujący z marką Verle Küchen projektanci to wysokiej klasy specjaliści. Na pewno dysponują wiedzą o wszystkich aspektach tworzenia funkcjonalnych kuchni. Potrafią klientom doradzić w kwestiach technicznych, takich jak dobór odpowiedniego do stylu życia sprzętu. Znają się również na najnowszych trendach w designie. Jednak kwestie handlowe wymagają innego rodzaju umiejętności. I nie każdy czuje się w tym jak przysłowiowa ryba w wodzie. Stąd pomysł na wsparcie ich rozwoju i umożliwienie zdobycia nowych kompetencji – mówi Krystian Karwacki, Manager ds. Rozwoju Marki Verle Küchen.
Zajęcia w ramach Akademii Verle&Siemens nie ograniczają się do jednorazowej sesji. Szkolenia będą prowadzone cyklicznie przez okres całego roku 2018. Umożliwi to wymianę doświadczeń i weryfikację zdobytej wiedzy po czasie. Program szkoleń stworzony przez wyspecjalizowaną firmę do niezbędnego minimum ogranicza teorię. Główny nacisk
w czasie spotkań położony zostanie na zajęcia warsztatowe. Celem, który przyświeca Akademia Verle&Siemens jest budowanie przewagi konkurencyjnej studiów Verle, poprzez poprawienie jakości obsługi.
Od czerwca 2018, kiedy Verle Küchen zadebiutowało w Polsce, otwartych zostało już 11 salonów, w tym trzy w standardzie Prime Studio Verle Siemens, czyli prezentujący wyłącznie ofertę nowej marki. W tym roku planowane jest otwarcie kolejnych minimum 10 w całej Polsce. Punkty Verle Küchen rozwijają się w oparciu o partnerstwo biznesowe proponowane przez Galicję Tomaszek. Oprócz pomocy w stworzeniu salonu, firma oferuje również szerokie wsparcie swoim partnerom: na siebie bierze działania marketingowe na poziomie ogólnokrajowym, szkolenia i budowanie świadomości marki wśród obiorców.
Dodatkowych informacji udziela:
Michał Nowicki
604 465 450
michal@nowickipr.com
Jarosław Kril
502 538 324