Rusza Akademia Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood
Firma Baltic Wood uruchamia nowatorski projekt -Akademia Mistrzów Sprzedaży -przeznaczony dla Autoryzowanych Dystrybutorów marki. Celem trójstopniowego programu jest merytoryczne przygotowanie, wspieranie i rozwijanie ekspertów z dziedziny podłóg drewnianych.
Akademia Mistrzów Sprzedaży organizowana jest po raz pierwszy. W jej ramach zaplanowane są trzy szkolenia-odsłony. W ich trakcie uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę na temat etapów powstawania podłogi trójwarstwowej, drewna oraz trendów rynkowych. Dodatkowo zapoznają się z konkretnymi argumentami handlowymi, a także przybliżą sobie tematykę związaną z technikami sprzedaży, zaawansowaną sztuką negocjacji oraz przedstawianiem korzyści.
- Najważniejszym założeniem programu jest podzielenie się z uczestnikami tym, co dla nas najcenniejsze – naszym wieloletnim know-how – zdradzaKatarzyna Szczepska, Kierownik działu Marketingu i PR w firmie Baltic Wood - To ogromny zasób wiedzy, którą chcemy przekazać osobom dążącym do najwyższego poziomu, poziomu eksperckiego.
W pierwszej odsłonie zatytułowanej „Baltic Wood = Podłogi Doskonałe™”, uczestnicy oprócz pozyskania szerokiej wiedzy na temat m.in. technologii, instrukcji montażu, czy gwarancji, udadzą się do samego serca Baltic Wood – fabryki w Jaśle. Szkolenia z drugiej odsłony programu poświęcone będą m.in. aktualnym trendom rynkowym i technikom sprzedaży (zajęcia z udziałem licencjonowanego trenera).
Trzeci, ostatni etap – Wielki Finał programu, wyłoni natomiast najlepszych wśród najlepszych, a więc Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood. Ukoronowaniem szkolenia będzie także prezentacja przeprowadzona przez biegłego eksperta w dziedzinie montażu i konserwacji podłóg drewnianych.
Patronami medialnymi wydarzenia są magazyny: „Parkieciarz”, „Podłoga”, „Drewno w Budownictwie i Wyposażeniu Wnętrz” oraz portale internetowe: „Myfloor.pl” i „Budownictwopolskie.pl”.
Źródło: Baltic Wood S.A.
Data dodania: 2011-04-12