23 listopada 2016 r. – Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – czwarty rok z rzędu został wyróżniony tytułem „Superbrands” oraz „Created in Poland Superbrands”. PORTA była nominowana w kategorii „Remont i wykończenie domu”. Wyróżnienie zostało przyznane spółce w oparciu o badanie konsumenckie oraz ocenę ekspertów Rady Marek.
– Tytuły „Superbrands” oraz „Created in Poland Superbrands” są dla nas bardzo cenne, ponieważ pokazują, jak postrzegają nas nasi klienci. Z ogromnym zaangażowaniem podejmujemy wyzwanie, by poprzez działania zaplanowane na najbliższe lata utrzymać
w przyszłości tę wysoką ocenę – mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.
Tegoroczne badanie „Superbrands 2016/17” objęło 2 tysiące marek konsumenckich, na temat których opinią podzieliło się 50 ekspertów oraz ponad 15 tysięcy konsumentów. Spółka PORTA, która była oceniania w kategorii „Remont i wykończenie domu – okna, drzwi, ogrodzenia, bramy, zamki”, uzyskała dwa tytuły – „Superbrands” oraz „Created in Poland Superbrands”. Pierwszy z nich przyznawany jest najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Drugim honorowane są wyłącznie polskie marki, a tytuł odzwierciedla rekomendację i znajomość brandu przez konsumentów.
„Superbrands” to międzynarodowa organizacja, która działa od ponad 20 lat na całym świecie. Badanie konsumenckie „Superbrands” jest największym tego typu badaniem marek na rynku, a jego proces certyfikacji składa się z dwóch etapów. W ramach badania konsumenckiego na pierwszym etapie mierzony jest poziom rekomendacji oraz znajomość marki wśród konsumentów. W drugim etapie Rada Marek ocenia spójność komunikacji, przejrzystość oraz wyróżnialność marek. Tegoroczne badanie „Superbrands Polska” było XI edycją badania.