Bobcat

Doradztwo PR podczas targów Idealny Dom i Wnętrze

W targach Idealny Dom i Wnętrze, które odbędą się w dniach: 4-6 września 2009 w warszawskiej hali EXPO XXI, jednym z wystawców będzie agencja Times Square Public Relations, która specjalizuje się w obsłudze firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.
 
Korzystając ze swojego doświadczenia pracownicy agencji przestawią możliwości jakie dają narzędzia public relations. Przez cały czas trwania targów każdy przedsiębiorca będzie mógł skorzystać z doradztwa wizerunkowego. Chętnym zostanie także wykonana bezpłatna wycena działań PR.
 
Wizerunek firmy, zwłaszcza w niepewnym gospodarczo czasie, jest niezwykle ważny. Jednym z powodów wchodzenia w relacje biznesowe jest zaufanie do firmy. Budowanie tego zaufania jest czasochłonne i trudne. Bardzo łatwo też je stracić. Narzędzia public relations skutecznie wspierają proces tworzenia zaufania do firmy, a także pomagają je utrzymać – przekonuje Patryk Gut, PR Manager z agencji Times Square Public Relations.
 
Krakowska agencja Times Square Public Relations specjalizuje się głównie w działaniach e-PR (public relations w internecie). Jest też gorącym propagatorem narzędzia NPRS, które polega na promowaniu materiałów PR w wyszukiwarce Google.
 
Na spotkanie z pracownikami agencji zapraszamy do stoiska w sektorze „Usługi”.
 



Źródło: Red Star Media sp. z o.o.
Data dodania: 2009-08-17
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@stolarstwo.pl