Akademia Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood na półmetku
Zakończyła się druga odsłona Akademii Mistrzów Sprzedaży - programu organizowanego przez firmę Baltic Wood™ dla Autoryzowanych Dystrybutorów marki. Przez dwa dni uczestnicy szkolenia pod okiem ekspertów poszerzali wiadomości z dziedziny podłóg drewnianych.
II Odsłona Akademii Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood™ była dedykowana osobom, które uczestniczyły w szkoleniach produktowych organizowanych przez firmę w 2010 roku, uzyskując tym samym fundamentalną wiedzę z zakresu jej oferty produktowej. Podczas przebiegających pod hasłem „Ekspert w sprzedaży podłóg Baltic Wood™” czerwcowych warsztatów uczestnicy poszerzali posiadane już wiadomości o te, na poziomie eksperckim.
- Przez dwa dni biorący udział w szkoleniu zdobywali teoretyczną wiedzę na temat etapów powstawania podłogi trójwarstwowej, drewna oraz trendów rynkowych, ale co ważne – także w praktyce wykazywali się znajomością argumentów sprzedażowych i umiejętnością rozmowy z klientem. Ich kompetencje oceniane były przez profesjonalnego trenera, który natychmiast korygował błędy i udzielał wskazówek – podsumowuje Katarzyna Szczepska, Kierownik Działu Marketingu i PR w firmie Baltic Wood™.
W trakcie warsztatów goście zwiedzili także samo serce Baltic Wood™ - fabrykę w Jaśle, przekonując się jak – krok po roku – powstają produkty i jak wygląda cały proces: od pozyskania surowca, przez cięcie, wykończenie i sortowanie, aż do pakowania ostatecznego wyrobu. Uczestnicy wzięli udział także w dwóch pokazach: montażu podłóg drewnianych oraz pielęgnacji podłogi lakierowanej i olejowanej.
Trzeci, ostatni etap – Wielki Finał Akademii, który wyłoni najlepszych wśród najlepszych, a więc Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood™, w październiku!
Patronami medialnymi wydarzenia są magazyny: „Parkieciarz”, „Podłoga”, „Drewno w Budownictwie i Wyposażeniu Wnętrz” oraz portale internetowe: „Myfloor.pl”, „Budownictwopolskie.pl” i "E-floors.pl".
Źródło: Baltic Wood S.A.
Data dodania: 2011-06-20